Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
O marce

ANUI - Made with Love

Ręcznie robione, oryginalne kolczyki, eleganckie naszyjniki i wisiory, unikalne bransoletki, zegarki oraz broszki. Nasza biżuteria jest ponadczasowa: idealna do pracy, na co dzień i zawsze wtedy, kiedy chcesz zrobić "dobre wejście" i olśnić.

Istniejemy od 2012 roku i jesteśmy w 100% polską marką. Z początku jako pasja naszej właścicielki i głównej projektantki biżuterii, która tworzyła pod nazwą AdityaDesign. W 2019 roku zdecydowaliśmy w związku z wejściem na rynki zagraniczne, zmienić naszą markę na ANUI - Made with Love.

 

BIŻUTERIA, KTÓRĄ KOCHAJĄ KOBIETY

Nowoczesna, kreatywna i unikalna - ale co najważniejsze zawsze najwyższej jakości - taka właśnie jest nasza ręcznie robiona biżuteria. Każdy sezon to nowe kolekcje. Każdy produkt przygotowywany jest z myślą o wymagającej klientce, która chce się wyróżniać i nosić biżuterię jedyną w swoim rodzaju. Biżuterię, która powstaje z miłością.

 

Zespół ANUI

   

Edyta i Natalia

Głównym projektantem oraz właścicielem marki jest Edyta A. Gąsior - absolwentka Krakowskich Szkół Artystycznych w Krakowie. Zespół uzupełnia Natalia Iwaszek, projektantka, fotograf, pasjonat historii sztuki oraz designu.

 

Odwiedź nasze social media

FB      Instagram      Pinterest      Etsy

 

Co wyjątkowego jest w biżuterii ANUI? Dlaczego warto ją pokochać?

Niepowtarzalne wzory ręcznie robionej biżuterii oraz jej wyjątkowe kolory wyróżniają ją na tle masowej produkcji. Są to małe dzieła sztuki, powstające dla miłośniczek biżuterii unikatowej. Nasze projekty wyróżnia również niezwykła lekkość - dzięki szyciu można tworzyć ogromne wzory i za każdym razem klientki są zaskoczone tym jakie kolczyki są lekkie.

Biżuteria ręcznie wykonana oraz dobrze uszyta i zabezpieczona będzie nam służyła przez wiele lat. Klienci ANUIposiadają biżuterię od 8 lat - i nadal jest ona w świetnej formie. 

 

Jak powstawała marka ANUI?

 

Biżuteria ANUI powstaje od prawie 10 lat. Pierwsze modele były skromniejsze, mniej obfite w kolory i same wzory. Jak zaczynałam tworzyć biżuterię dużo mniej było dostępnych półfabrykatów czy samych sznurków sutasz. Dziś sutasz jest techniką już bardzo znaną i sznurki można dostać w każdej pasmanterii i w każdym sklepie online.

Zaczynałam tworzyć biżuterię w 2011 roku jako rękodzielniczka w zapleczu domowym i miałam własny blog pod marką AdityaDesign. Kiedy zaczęłam tworzyć pierwsze kolczyki, nie myślałam że stworzę markę i będę mieć pracownię. To wszystko przyszło dużo później. Zaczęłam tworzyć biżuterię z budżetem jedynie 11 zł. Sprzedałam pierwszą parę kolczyków za kilkadziesiąt złotych i zakupiłam kolejne materiały i tak przez długi okres. Wszystko co zarobiłam inwestowałam w materiały. Dziś nasz magazyn to kilka regałów koralików, kilkadziesiąt rolek soutache i pełne szuflady dodatków – taka mała pasmanteria.

Klientek pojawiało się coraz więcej, większość trafiała do mnie z polecenia, albo przez znajome albo przez social media. Końcem 2013 roku w Nowym Targu poznałam projektantkę mody folkowej Anetę Larysę Knap i miesiąc później moja biżuteria trafiła na wybieg z jej kolekcją ubrań i na finał wyborów Miss Polski. I tak się zaczęła moja przygoda z pokazami mody i wystrzelił rozwój marki - bo to był moment, kiedy zdecydowałam, że chcę produkować więcej, na większą skalę i za granicę. Chciałam promować dobre polskie produkty handmade. Moja przyjaźń z Anetą trwa nieprzerwanie do dziś, a moja biżuteria towarzyszy jej na wybiegach, pokazach i w telewizji cały ten czas. Aneta i jej kolekcje są niejednokrotnie dla mnie inspiracją to tworzenia nowych wzorów i nowej kolorystyki.

W 2019 r. nazwa marki ewoluowała na ANUI. Było to dość ryzykowne, ponieważ już rozpoznawana byłam pod nazwą AdityaDesign. Problem polegał na tym, że moje klientki miały trudności z zapamiętaniem, wymówieniem czy zapisaniem nazwy marki, a tym samym adresu sklepu, nie mówiąc o poleceniu jej innym. Ciężko było mi rozstać się z poprzednią nazwą - w końcu to kilka lat pracy, mnóstwo zdjęć, kilometry sznurków i kilogramy koralików. I wtedy usłyszałam "aroha nui" z języka maori co oznacza much love, made with love. Idealnie pasowało do mnie, do tego co robię, do kierunku w którym chcę iść. Nadszedł kolejny etap zmian. Chciałam aby nazwa było prosta, krótka,3 a jednocześnie dla mnie miała głębsze znaczenie.

 

Tak powstało ANUI - made with love.

"Aroha nui" z języka maori co oznacza much love, made with love

 

W ciągu tych lat moja biżuteria była na pokazach mody kilkadziesiąt razy, kilkukrotnie na wyborach Miss Polski, w wielu wywiadach, programach śniadaniowych, ubierałam prezenterki, celebrytki, piosenkarki. Nawet trafiła do teledysku.

Koniec roku 2020 to kolejne zmiany - testujemy w pracowni nowe wzory, nowe techniki, nowe materiały - bo to właśnie przynosi nam mega radość i satysfakcję. Kreatywność i tworzenie rzeczy nowych - powstały w sumie 4 nowe linie produktowe w pracowni. Końcówka roku obfitowała nie tylko w nowości produktowe, ale również pokaz mody, nawiązanie nowych kooperacji i plany na najbliższe 3 lata. 2021 planujemy również jako rok wielkich zmian i rozwoju marki.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl