Wersje językowe
  • anui.jewelry@gmail.com
  • (+48) 791 764 754
Promocje
137 Carmen
137 Carmen
429,00 zł 399,00 zł
szt.
137 Nabila
137 Nabila
429,00 zł 399,00 zł
szt.
137 Nightwish
137 Nightwish
429,00 zł 399,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
FAQ

Często zadawane pytania i odpowiedzi:

Dlaczego podczas składania zamówienia powinienem podać swój prawdziwy adres e-mail i numer telefonu?

Twoje dane kontaktowe pozostają z nami prywatnie i nie mamy zamiaru przesyłać Tobie spamu. Ważne jest, aby nasz zespół obsługi klienta mógł skontaktować się z Tobą w sprawie Twojego zamówienia, aby nie wydarzyło się nic zaskakującego! Chcemy również upewnić się, że otrzymasz potwierdzenie e-mailem jako zapis zamówienia. Praca z klientami sprawia, że jesteśmy szczęśliwi; potrzebujemy tylko sposobu na utrzymanie otwartych linii komunikacyjnych.

Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia e-mailem po złożeniu zamówienia?

Dobry dla Ciebie, ponieważ Twoja skrzynka odbiorcza jest bezpieczna dzięki wytrzymałemu filtrowi antyspamowemu. Chociaż nasze potwierdzenia nie są spamem, najpierw sprawdź tam. Jeśli wiadomości e-mail nie ma, zadzwoń do naszego zespołu obsługi klienta na adres e-mail anui.jewelry@gmai.com. Nie zapomnij dodać nas do swojej bezpiecznej listy e-mail.

Skąd będę wiedzieć, że moje zamówienie zostało wysłane?

Gdy tylko Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, nasz system automatycznie wyśle Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki z Twoim numerem śledzenia. Kliknij numer śledzenia, aby uzyskać dostęp do najświeższych informacji o lokalizacji.

Czy wykonujesz niestandardowe zamówienia?

Tak. Skontaktuj się z nami poprzez e-mail anui.jewelry@gmai.com w celu omówienia warunków.

Jaka jest różnica między złotem a produktem pozłacanym?

Pozłacany to zwykle metal, taki jak mosiądz lub nikiel lub dowolny inny rodzaj metalu pokryty galwanizowanym złotem. Złoto jest srebrem szterlingowym pokrytym galwanizowanym złotem i jest wyższej jakości. Jest to również najlepsza opcja dla osób, które mają reakcje alergiczne na biżuterię metalową.

Czy masz sklep detaliczny, do którego mogę przyjść osobiście?

Nie, sprzedajemy tylko online. Ale chociaż istniejemy tylko online, wciąż istnieje mnóstwo sposobów, aby pozostać z nami w kontakcie. Przyjdź i sprawdź nasze społeczności!

Jak mogę otrzymać kupon?

Zapisz się do naszego biuletynu e-mailowego i bądź na bieżąco ze specjalnymi wyprzedażami dostępnymi tylko za pośrednictwem naszego biuletynu. Za każdym razem, gdy mamy nową sprzedaż, otrzymasz biuletyn e-mail z nowym kodem kuponu. Jako specjalny bonus, kiedy po raz pierwszy zapiszesz się do naszego biuletynu, automatycznie otrzymasz pierwszy wysłany kod kuponu! Nie można łączyć wielu promocji i/lub kuponów.

Czy oferujecie biżuterię bez niklu?

Nasze haczyki i biżuterię otrzymujemy od setek dostawców na całym świecie. Większość naszej biżuterii nie zawiera niklu, ale nie jest to gwarantowane, chyba że wyraźnie zaznaczono to w opisie przedmiotu. Jednak wiele przypadków reakcji alergicznych jest w rzeczywistości spowodowanych przez zastosowane roztwory czyszczące, a nie metal. Bezpiecznie sprawdź środek oczyszczający, wklepując w niego patyczki higieniczne i testując niewielki obszar na skórze.

Czy wyprzedany przedmiot będzie wkrótce ponownie dostępny?

Każdy produkt wykonywany jest ręcznie w naszej pracowni jubilerskiej, dlatego nie ma możliwości określenia dokładnej daty zwrotu gotowego produktu do sprzedaży. Jeśli jesteś zainteresowany konkretnym modelem, skontaktuj się z nami przez e-mail lub nasze Social Media, a my przygotujemy nowy produkt specjalnie dla Ciebie.

Czy można zarezerwować pozycje?

Nie ma możliwości zarezerwowania konkretnego produktu w sklepie internetowym. Ze względu na to, że produkty wykonywane są ręcznie, mamy możliwość przygotować dla Państwa każdy produkt, nawet jeśli jest wyprzedany. Wydłuży to jedynie czas otrzymania produktu o czas wykonania biżuterii.

Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Możesz zamówić dowolną ilość biżuterii już od jednej sztuki. W przypadku zainteresowania zakupem hurtowym prosimy o bezpośredni kontakt.

Czy mogę użyć twoich zdjęć?

Jesteśmy otwarci na nowe współprace, jednak każde nasze zdjęcie musi być odpowiednio opisane i oznaczone logiem firmy. Przed użyciem naszej własności intelektualnej prosimy o bezpośredni kontakt w celu omówienia wszystkich szczegółów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl